• In de week van 28 juni en de week van 5 juli organiseren we net als vorig seizoen voor veel jeugdteams een startbijeenkomst. Daarbij zal zowel een bestuurslid als een coördinator aanwezig zijn. De coördinatoren zorgen ervoor dat alle leden van het nieuwe team (21-22) worden uitgenodigd. 

    Het bestuurslid zal bij de startbijeenkomst iets vertellen over de vrijwilligerstaken, de contributie en Zo doen we dat. De coördinator zal met de ouders afstemmen wie trainer/coach/leider/spelbegeleider wordt (voor zover nog niet bekend) en welke teamafspraken er komen op het gebied van afmelden, de wastas, rijden naar uitwedstrijden etc.

    Niet alle teams zijn in dit schema opgenomen. Bij veel wat oudere teams achten we een startbijeenkomst met bestuurslid niet direct noodzakelijk. We raden ook de teams die niet in dit schema staan natuurlijk wel aan om bijeen te komen om teamafspraken te maken. Om dat te organiseren, kun je altijd contact zoeken met de coördinator.

    Via deze link kun je vinden in welk team je komend seizoen speelt: https://www.dvsu.nl/voorlopige-indeling-inloopavond-en-trainingstijden-doorgeven

    Data

    Maandag 28 juni 18.30: O12-3 
    Maandag 28 juni 19.30: O12-4 
    Dinsdag 29 juni 18.30: O11-3 
    Dinsdag 29 juni 19.30: O11-4 
    Woensdag 30 juni 18.30: MO9-1 
    Woensdag 30 juni 19.30: MO11-3 
    Donderdag 1 juli 18.30: O10-1 
    Donderdag 1 juli 19.30: O10-2  
    Vrijdag 2 juli 18:30: O8-1 en O8-2 
    Vrijdag 2 juli 19:30: O8-3 en O8-4 
    Maandag 5 juli 19.30: O15-2 
    Dinsdag 6 juli 18.30: O9-1 
    Dinsdag 6 juli 19.30: O9-2 
    Woensdag 7 juli 18.30: O10-3, O10-4 
    Woensdag 7 juli 19.30: O10-5 
    Donderdag 8 juli 18.30: O9-3 en O9-4 
    Donderdag 8 juli 19.30: O9-5